מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > החמור הקטן מגיע לפרידה קאלו

החמור הקטן מגיע לפרידה קאלו


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
הבר-מסעדה פרידה קאלו חובק 3 מנות בוריטו חדשות וסקסיות בתפריט הערב. הבוריטו מהווה אחת ממנות הדגל של המטבח המקסיקני העממי, שבגרסת המקור הצפון מקסיקנית שלה מורכבת מטורטיה דקיקה ממולאת בתבשיל שעועית ובשר, סוג של לאפה עם סומבררו. פירוש השם בספרדית הוא "חמור קטן", בשל אופן ההגשה דאז (ובמקומות מסויימים, עד היום) – הרוכלים נהגו להעמיס שק מלא בוריטוס על החמור שלהם וממנו למכור את המגולגלים לעוברים והשבים.

שף יואב בלימן העביר את הבוריטוס מייק-אובר מהפכני, והוא מגיש את הוריאציות שלו למאכל העממי במסגרת תפריט הערב, המורכב ממנות ראשונות וקינוחים בלבד. את הבוריטוס המעוצבים של בלימן אוכלים בידיים, כפינגר פוד, והוא מוצע בגרסה צמחונית, בשרית או במילוי פירות ים: בוריטו וג'טריאנו - במילוי מוצרלה, בצל מקורמל, בזיליקום, עגבניות פרובנסל צלויות וחציל קלוי באש, לצד לגימת גספצ'יו עגבניות (35 ₪); בוריטו דה סלציצ'ה - במילוי תבשיל צ'ילי ושעועית שחורה, נקניקיה מתובלת, ירקות חרוכים ובזיליקום. מוגש בליווי סלסת עגבניות (41 ₪) ובוריטו במילוי בשר סרטנים, קרם כרישה, פטריות ועלי תרד המוגש לצד קונפי עגבניות (48 ₪).

עד סוף אוגוסט, ניתן להזמין את הבוריטוס במסגרת דיל הכולל צמד מנות ראשונות וקינוח ב-89 ₪ בלבד לסועד, בכל ערב החל מ-19:00. מומלץ ללוות את המנות באחד הקוקטיילים החדשים של פרידה, המוצעים בימים אלה ב-10% הנחה. בנוסף, בהזמנת בירה קרומבכר הגרמנית, הנמזגת בתל אביב באופן בלעדי בפרידה קאלו, מוצעת הבירה השנייה ב-10 שקלים בלבד.

פרידה קאלו
לילינבלום 43, תל אביב
03-5660481