מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדות: חורף צ'כי בפראג הקטנה

מסעדות: חורף צ'כי בפראג הקטנה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
פראג הקטנה משיקה תפריט חורף חדש!
התפריט של פראג הקטנה מבוסס על אוכל צ'כי מקורי, מסורתי ואותנטי. האוכל של פראג הקטנה מביא אל הסועדים את הטעם המדויק של אוכל צ'כי אמיתי: עסיסי, דשן וייחודי, אוכל ביתי משביע שכיף לאכול. המנות מוגשות בנדיבות יוצאת דופן ובמחירים נוחים במיוחד.

בין המנות החדשות בתפריט:
מתאבנים: גבינה צ'כית מסורתית- ממרח גבינה עם שום, מוגש עם סלאמי חזיר, חמוצים, זיתים ולחם- 29 ₪ , Smazeny hermelin- פרוסות גבינת קממבר, מצופות בפירורי לחם ומטוגנות בשמן עמוק, מוגש עם קונפיטורת אוכמניות וסלט- 35 ₪ ועוד..
מנות צ'כיות מסורתיות- קנדלו ופרו זלו- כתף חזיר צלויה מוגשת עם כרוב לבן מבושל וקנדליק (כופתאות צ'כיות מאודות) 40 ₪, גולש מדארסקי- נתחי בשר בקר מבושלים, עם כרוב חמוץ ושמנת חמוצה, מוגש עם קנדליק- 45 ₪, ספאנלסקי פטאצ'ק- בשר בקר מגולגל וממולא קותלי חזיר, בצלים, פטריות, חמוצים וגזרים מטוגן קלות- 48 ₪ ועוד..
מהגריל- סיק'נסקא- בחירה בין נתח אחורי של בשר חזיר, בקר ועוף צלויים על שיפוד עם, בצלים, פלפלים אדומים וירקות. מוגש עם רוטב חריף בנוסח צועני ביתי, תוספת לבחירה וסלט- 54 ₪ ועוד..
מנות מיוחדות- סירובי ספיץ- קוביות גבינה צהובה וקותל חזיר על שיפוד מצופים לחם ומטוגנים טיגון עמוק. מוגש עם תוספת לבחירה וסלט- 50 ₪ ועוד..
קינוחים- פלאצ'ינקי- חביתיות (פנקייק) מתוקות וממולאות בקוטג' וניל מעורב עם צימוקים או ריבת תות שדה, מוגשות עם קצפת, אפרסקים ורוטב שוקולד- 26 ₪ועוד..

פראג הקטנה
אלנבי 56, תל-אביב, 03-5168137
המנופים 8, הרצליה, 9501021- 09
בן גוריון 83, בת-ים, 03-5514623