מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > סדנאות: סדנת טרוואר חווייתית ביקב צרעה

סדנאות: סדנת טרוואר חווייתית ביקב צרעה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
יום שישי ה-07.03.08 בשעה 09:30

יקב ‘‘צרעה’‘, מזמין את אוהבי היין והאדמה לסדנת טרוואר (‘‘בתי הגידול של היין’‘) ייחודית, בה יוכלו להעשיר את הידע על עולם היין ולהכיר את האנשים שמאחורי היין. הסדנה היא פועל יוצא לחזון היקב ‘‘כאדם גם היין הינו תבנית נוף מולדתו’‘ הנותנת דגש על בתי הגידול (‘‘הטרוואר’‘) המאפיינים את היינות השונים. עיצוב דמותו של היין נתון מרביתו ככולו להשפעות הטרוואר - תנאי האדמה והאקלים של הכרם. משם שואבת הגפן את החיות, הטעמים, הצבע והניחוחות.
יקב צרעה, המיישם את תפיסת עולם זו, מקיים סדנאות מעמיקות בהן בוחנים, בהדרכת יינן היקב ערן פיק את ההשפעה החשובה של בית הגידול על אופיו של היין.

סדנת הטרוואר מתחילה בכרם שורש, הנטוע במספר של חלקות קטנות ומגוונות הפזורות על פני שטח הררי. מהלכים בין החלקות השונות על מנת להכיר מקרוב את עולמה המורכב של הגפן ומקבלים מידע בנושא הטרואר המיוחד לאזור הרי ירושלים
משם יורדים ברכבים ליקב בצרעה, שם טועמים מיינות היקב, צעירים ומתיישנים, סביב שולחן האבירים. הסדנא מלווה בגבינות המיוחדות הנמכרות בחנות היקב.
כרמי היקב נמצאים בשלושה בתי-גידול: כרם גבעת החלוקים, כרם נווה-אילן וכרם שורש. היינות, בנאמנות למוצאם, נקראים על שם הכרם ממנו באו: ‘‘גבעת החלוקים’‘, ‘‘נווה אילן’‘, ‘‘שורש’‘ ויין אזורי בשם ‘‘הרי יהודה’‘.
משך הפעילות: כ-4 שעות.
עלות: 95 ₪ למשתתף
להרשמה: info@tzoravineyards.com
או בטלפון: 02-9908261 או באתר www.tzoravineyards.com

יקב צרעה
קיבוץ צרעה
02-9908261