חיפוש מסעדה / מציאת שולחן פנוי

שלח ל-GPS הנייד שלי
קישור: רוברג

יששכר - על מסעדת רוברג 21/05/2014

סעדנו היום עם זוג חברים במסעדה ונהנינו מכל ביס.
השרות היה טוב ומתחשב האוכל טעים רק המחיר קצת גבוה אבל עדיין שוה להנות מאוכל
איכותי.

אוכל: 4 - טוב מאוד שירות: 5 - מעולה! אווירה: 4 - טוב מאוד עיצוב: 4 - טוב מאוד

יוליה הרמוס - על מסעדת רוברג 16/05/2014

חוויה שאנחנו ממליצים לכולם! הזמנו את ארוחת הטעימות (350 ש"ח לזוג), הארוחה מתחילה מסלטים טעימים מאוד, חלקם לא שגרתיים כמו פטה כבד (שהיה מהטובים שטעמנו)וממשיכה לארוחת טעימות עם אין סוף מנות גורמה מפתיעות בטעמן וביצירתיותן. המנות אומנם קטנות אבל אפשר להזמין תוספת מכל מה שרוצים (למעט השתיה), למרות שלא הזמנו תוספות יצאנו כשקשה לנו לנשום.. מאוד מאוד טעים ומאוד מומלץ, אין לנו ספק שנחזור. ועוד דבר.. בעל המקום יזם סוג של פרוייקט במסגרתו הוא מעסיק רק בני נוער, השירות שקיבלנו היה מעל למצופה, המלצרים היו מקצועים ואדיבים ומצד שני לא מתחנפים ומלוקקים כמו רב המלצרים במרכז.. בקיצור אוכל מצויין ושירות נעים ביותר. ללא ספק שידרג את הסופ"ש שהעברנו בצפון!

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 4 - טוב מאוד עיצוב: 3 - בסדר

מורן - על מסעדת רוברג 13/02/2014

אכלנו את תפריט הטעימות שהיה טעים מאוד האוירה היתה נעימה-אמצע שבוע היינו רק 2 זוגות במסעדה, חוויה!!
חסרון יחיד- אם כבר הסכום 350 שח לזוג עם אפשרות של תוספת לכל סוג בשר או אוכל שנרצה, ראוי שגם תתנו אפשרות מילוי שתייה, לא יין, שתיה קלה, גם ככה זה לא בבקבוקים אתם ממלאים את זה מאיזה כלי גדול, לשתומת ליבכם...זה הדבר היחידי שהוריד לי מההתרשמות.

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 3 - בסדר

אור רינג - על מסעדת רוברג 31/10/2013

מאיפה להתחיל, באנו לארוחת טעימות זוגית ב- 350 ש"ח, בערב. היינו חמושים בציפייה לחוויה קולינארית מיוחדת. איזו אכזבה! ראשית הבישול- ברמה של חדר אוכל בקיבוץ (וזה עלבון לקיבוץ...), שנית איכות החומרים- מתחת לכל ביקורת, הכי זול שישי, ברמה של מזללה. אם לא די בכך, הרי שאחרי ההבטחה לארוחה דשנה, יצאנו רעבים (וזה עוד לאחר שביקשנו תוספת של בשר). השירות גרוע - צוות מלצריות פרחות שלא יודעות בכלל מה הן מגישות, לא כיצד מכונה המנה ולא מה מרכיב אותה. ולסיום, אנקדוטה, היית מצפה שבארוחה (לכאורה אכול כפי יכולתך) שמלווה ביין (ועולה 350 ש"ח!!!) תוכל לקבל מילוי לכוס היין (שמלכתחילה נמזגה בקמצנות), אבל לא, על זה החוצפנים ביקשו עוד תוספת תשלום. אז גם יצאתי ביוקר וגם נאלצתי לסוע לחור נידח. דבר אחד בטוח, לשם אני לא חוזר בחיים!!!

אוכל: 1 - על הפנים שירות: 1 - על הפנים אווירה: 1 - על הפנים עיצוב: 1 - על הפנים
ציון כללי: 1 - על הפנים הוסף ביקורת על רוברג

אורן אליעזר - על מסעדת רוברג 13/10/2012

אוכל טוב מאוד, עשיר ומגוון.
השירות טוב ומשתדל, אלא שתקלה קטנה מונעת ממני לתת ציון מעולה לשירות :
הזמנתי פרגיות ברוטב צ'ילי וחלב קוקוס. קבלתי 3 שיפודים בגודל בינוני, על מחבת שבתוכה הרוטב.
לא הוסבר לי כי עלי לטבול את השיפודים ברוטב, וכך יצא שאכלתי את השיפודים, מבלי להנות מהרוטב הטעים - וחבל.
סה"כ האוכל מצוין, יצירתי, טעים מאוד, המקום שקט והעיצוב מוקפד. אגיע בהחלט גם בעתיד , ואמליץ.

אוכל: 4 - טוב מאוד שירות: 4 - טוב מאוד אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 5 - מעולה!

שגיב שץ - על מסעדת רוברג 22/10/2011

ivory4me@gmail.com
שומר נפשו יירחק!!!!
אוכל ברמה של אולם בנתיבות(בלי להעליב אולי שם יותר טוב). אין ספק שבעל המסעדה יודע לייחצן את עצמו - אתה מצפה מארוחת טעימות ב - 165 ש"ח שתהיה גם טעימה:(
אך מה רבה האכזבה - מנות פתיחה פושרות ביותר, פטה כבד הכי דוחה שטעמתי בחיים שלי, מרקים מאכזבים,פרגיות מסטיק.
את הארוחה הפסקנו באמצע מיכוון שכבר לא ידענו אם הכל לא טעים או שפשוט כל מה שיגישו לנו היה דוחה.
למרות שהתעניינו, ולמרות ששאלו ולמרות שענינו.
בחרו לזכות אותנו בסכום מגוחך - עדיף כבר היה לא לזכות בכלל.
אם התייחסתם להערות שלנו - זיכוי מלא או של 50% היה מתקבל בברכה.
רצוי לומר שלא ביקשנו הנחה ושילמנו את מה שדרשו.
בקיצור רע מאוד

אוכל: 2 - לא משהו שירות: 3 - בסדר אווירה: 3 - בסדר עיצוב: 4 - טוב מאוד
ציון כללי: 2 - לא משהו הוסף ביקורת על רוברג

קובי ומעיין אלחדד - על מסעדת רוברג 02/06/2011

Mayanromi55@walla.co.il
הגענו למסעדה בפעם העשירית אולי, אנו חברים במועדון לקוחות ושלחו לנו מייל למזל טוב ליום נישואינו שחל היום. החלטנו להגיע למסעדה ונתקלנו בקבוצה המונית ורעשנית של 60 אנשים שהרסו את אווירת הרומנטיקה והאינטימיות במקום. הורידו אותנו לשבת בקומה למטה באילתור שולחן, לקח למלצרית עשר דקות להגיע לקחת הזמנה בשעה שהמזגן כולו עלינו ומקפיא. בחרנו ת׳פריט טעימות ואכלנו לנו בכייף שברקע נאומי הקבוצה והצעקות, מרגע שנגמרו מנות הפתיחה פינו אותם ופשוט ישבנו 25 דקות עם שולחן ריק. אחרי חוסר סבלנות ביקשנו חשבון מאחר וכבר הרסו לנו את יום הנישואין וחשבנו להציל אותו במסעדה אחרת, לפתע מגיעה האחראית עם חשבון על סך 104 שקלים שבו מפורט 2 מנות פתיחה. שילמנו ויצאנו מסקנה היא שהמסעדה היא לא לאירועים חשובים, אין אווירה ואין שירות ולעולם לא הייתי מפרסמת ביקורת כזו אלמלא היו הורסים את היום נישואים שלנו .

אוכל: 3 - בסדר שירות: 1 - על הפנים אווירה: 1 - על הפנים עיצוב: 1 - על הפנים
ציון כללי: 1 - על הפנים הוסף ביקורת על רוברג

אריק - על מסעדת רוברג 02/04/2011

מעולה

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 5 - מעולה!

שלי - על מסעדת רוברג 28/03/2011

אוכל ברמה גבוהה מאוד, נהננו מאוד, ממליצים בחום. נוף מהמם פשוט שווה לבוא.

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 3 - בסדר

קארין - על מסעדת רוברג 27/03/2011

הגענו למסעדה במקרה, בעקבות פרסום חוצות. כבר בכניסה, התרשמנו מאוד מהעיצוב, קבלת פנים חמה ומחוייכת. התפריט אמנם קצת הפתיע - או ארוחה ב-135 לאדם או ארוחת טעימות ב-330 - אין אפשרות לבחור מנות בודדות, אבל זרמנו. כבר בראשונות הופתענו מכמות המנות, מהטעם המפתיע, נדיבות ועיצוב מדהים. היה טעים להפליא. לאחר הראשונות הגיעו מרקים בהגשה מקורית. המרקים היו גם טעימים ביותר. מנות עיקריות היו טובות, עשויות היטב, אבל אחרי הפתיחה המפתיעה הן לא הפתיעו. אחריהן הגיע קינוח שובב מגוון. יצאנו "מפוצצים" - בקושי יכולנו לנשום, ומרוצים מאוד מארוחה מפנקת. מומלץ בחום!

אוכל: 5 - מעולה! שירות: 5 - מעולה! אווירה: 5 - מעולה! עיצוב: 4 - טוב מאוד

קבל הצעה לאירוע

קבל הצעה לאירוע במסעדה

[X]
לאירוע במסעדה בהתאמה אישית- השאר פרטים ואנו נחזור אליך עם ההצעות המתאימות ביותר. השירות, כמו תמיד- חינם!