דליה
בתאריך 27/04/2017
ישבתי עם חברה במסעדה, המלצר הגיע עם מגש סלטים ופשוט שאל "לשים סלטים?" בלי לציין שמדובר בסלטים בתשלום וכו' (בהרבה מסעדות המסעדות ללא תשלום כך שאי אפשר לדעת מראש). למזלי עברתי על התפריט בבית וידעתי שהם לא כלולים במחיר. גם בשולחן לידינו המלצר (אותו אחד) עשה בדיוק את הטריק הזה. בידקו היטב שלא יהיו לכם הפתעות בחשבון!
המנות הגיעו מהר והיו טעימות.
בסוף הארוחה ביקשתי לקחת t.a לבן זוגי, לאפה עם פרגיות. הדגשתי 3 פעמים שמדובר באלרגיה לשומשום כך שיקפידו שהלאפה תהיה בלי שומשום. המלצר הביא את הלאפה ארוזה ואני וחברתי המשכנו לשתות תה. כעבור כ10 דקות המלצר מגיע, ומתחיל לבדוק את הלאפה בטענה ש"שכח להגיד לטבח בלי שומשום", הבדיקה הסתיימה ב"הכל בסדר, אין שומשום" לטענתו. הבאתי את הלאפה לבן זוגי שדאג לבדוק אותה וכל התחתית וגם בתוך הבצק היה שומשום. התקשרתי למסעדה, שמעתי את המנהל אומר "שתבוא לפה, אני אפצה אותה" הגעתי בכמעט 23:00 בלילה, לא ניידת באוטובוסים. לא היה שום פיצוי. וגם לא סליחה. בשניה שהגעתי הוא רק אמר "כן כן את צודקת" לטבח אמר בצחוק "תנער לה את הלאפה מהשומשום" ובמקום לאפה הביא לי פיתה. לא היה זיכוי כספי חלקי, לא הייתה מנה נוספת כפיצוי. אמרתי לו שרק לפני שבוע היה מקרה דומה במסעדה והבן אדם נפטר במקום- תשובת המנהל הייתה "כן, אני יודע". יחס מזלזל, יצאתי פגועה. ולמנהל היקר יש לי רק לומר לך דבר אחד- אם רוצים לפצות מפצים במקום ולא זורקים משפט באוויר "כשתגיעו לפה שוב תגידי לה" כי אחרי שאתם לא מקפידים במקרים כאלה חמורים ומתייחסים בזלזול אנחנו לא נשוב. ולידע כללי אחד מכל ארבע ישראלים אלרגי, אולי כדאי לכם להתחיל לשקול להתייחס ללקוחות שלכם קצת יותר ברצינות