עינת שטרכמן
בתאריך 01/02/2016
המסעדה נחמדה והאוכל ברובו טעים אך בהחלט יש מקום לשיפור, גם כאשר המסעדה חצי ריקה זמן ההמתנה בחוץ מגיעה לחצי שעה ויותר, כשאני מתקשרת להזמין עונים שיש רשימת המתנה אך לא ניתן להרשם טלפונית. מדוע חייבים להגיע למקום והמתין זמן רב בחוץ במקום להרשם מראש ולהכנס בצורה מכבדת ומכובדת??? בפעם השניה שנתקלתי בסרוב פשוט הלכתי למסעדה אחרת ולדעתי המטרה היא לקבל לקוחות ולא לדחות אותם.
כמו כן, מלצריות רבות מסתובבות במשמרת אך אין מלצרית אישית, כולן משרתות את כולם ועל כן כל אחת שעוברת מסתכלת במה יכולה לעזור, דבר זה קצת "מטריד" לסועד אשר קיבל את האוכל ורוצה להנות ממנו בשקט.
אנא קחו זאת לתשומת ליבכם כי המקום נחמד ויש פוטנציאל רב.