רוני שרקי
בתאריך 06/12/2014
הגענו זוג בשישי בבוקר. במקום היו פחות מעשרה אנשים, ושני גברים (אחד צעיר ואחד מבוגר יותר) היו אחראים על השירות, והציעו לנו שולחן. אחרי 10 דקות שאף אחד לא ניגש אלינו קמנו לקחת תפריט (ובהמשך ראינו שלא היינו היחידים), ואז מיהר המבוגר יותר להחזיר אותי לכיסא ולהתנצל. הוא אמר שישלח את הבחור הצעיר לקחת הזמנה. אחרי 10 דקות הגיע הבחור הצעיר והזמנו פעמיים ארוחת בוקר "חפוזה" שכוללת שתיה חמה/מיץ וכריך קטן.
חיכינו. וחיכינו. וחיכינו. בינתיים ראינו את שני הגברים משרתים עוד לקוחות שהגיעו אחרינו וקיבלו את אותם סוגי מזון שהזמנו אנחנו. אחרי 20 דקות(!) ניגש המבוגר יותר ואמר שהוא מתנצל, שהייתה תקלה (איזו? הרי האחרים קיבלו מיץ ותה וכריכים) ואם נוכל לחכות עוד. הוא התנצל, שוב, אבל אפילו לא הסתכל לנו בעיניים. בינתיים היינו במסעדה כבר למעלה מחצי שעה בלי כוס מים אפילו, במהלכה ראינו גם סועדים אחרים קמים ולוקחים לעצמם תפריט, או קמים לבקש את החשבון. למעשה היו כמה שולחנות שפשוט לא זכו לקבל שירות כמו שצריך, או שירות בכלל, כמו במקרה שלנו.
כמו כל זוג עם ילדים, יש לנו רק את הארבע שעות הפנויות הללו בשישי בבוקר, והזילזול של נותני השירות בזמן הזה היה ממש מחפיר, וזאת למרות שהמקום היה חצי ריק. לא זכינו לטעום שם כלום, למרות שישבנו שם 40 דקות, וכמובן שלא נחזור לשבת ולחכות לשווא פעם נוספת.
לסיכום: אין לנו מושג מה טיב המזון, אבל המקום מבחינת האוירה והשירות מאד לא מומלץ.