מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

מסעדת בני הדייג

(112 חוות דעת)
ממוצע: 3 מתוך 5, ע"ב 112 מדרגים

שעות פתיחה

א'-ש': 11:00 עד הלקוח האחרון

סוגים

  • דגים,
  • פירות ים,
  • מסעדת חוף

מאפיינים נוספים
  • אופציה צמחונית
  • איזור ללא עישון
  • בירה מהחבית
  • בר אלכוהול
  • גישה לנכים
  • חיבור לאינטרנט (WiFi)
  • חניה חופשית
  • יש יין
  • יש להזמין מקום מראש
  • ישיבה בחוץ
  • מזגן
  • מסעדת חוף
  • מקום רומנטי
  • מתאים לילדים
  • שירותים לנכים

חוות דעת גולשים על בני הדייג

(112) הוסף המלצות על בני הדייג
  • אוכל 3
  • שירות 2
  • אווירה 3
  • עיצוב 3
רבקה מנביץ' בתאריך 01/11/2022

הזמנו מקום מראש.
ארבעה סועדים.
שרתו אותנו שתי מלצריות מבוגרות וחסרות סבלנות.
במהלך השהייה במסעדה נאלצנו להסב את תשומת הלב לשולחן ולבקש מים, כוס חסר , מפיות, קרח וחידוש 2 סלטים שכשהוגשו הוגשו בזעם- בבטחה על השולחן.
האווירה במסעדה הייתה טעונה ונשמעו ויכוחים בין העובדים.
את רוב הסלטים "העייפים" לא אכלנו.
כשסיימנו את המנה העיקרית, פנינו למלצרית וביקשנו "תפריט מנות אחרונות" בשביל מה תפריט? אני אגיד לכם והחלה לדקלם את שמות המנות בחוסר סבלנות. בשל היחס המזלזל, ההרגשה שאנחנו מטרידים אותה החלטנו לוותר על המנה האחרונה.
כשהגיע החשבון ביקשנו להוסיף טיפ 15 % לתשלום למרות השירות הקלוקל והמתוח המלצרית ציינה שמעדיפה שהתשר ינתן במזומן.
יצאנו מהמסעדה מאוכזבים מאוד.
כף רגלינו לא תדרוך שם
  • אוכל 3
  • שירות 0
  • אווירה 2
  • עיצוב 0
שירן שגיא בתאריך 30/10/2022

אכלנו בשבת
שלא נדבר על שירות לא הולם
חזרנו הביתה גם אני וגם בעלי חשנו ברע
התחלתי להקיא כל הערב
אושפזתי בבית חולים כתוצאה מהפעלת הדגים שם
פשוט ראו הוזהרתם
לאחר מעשה קראנו באינטרנט ביקורות רובן שליליות
לשם לא נחזור
  • אוכל 3
  • שירות 1
  • אווירה 3
  • עיצוב 2
Maayan a בתאריך 22/09/2018

שישי בערב האחרון בן זוגי ואני הלכנו לבני הדייג הרצליה לארוחת ערב שישי. בשעה 21:00 הזמנו שתי מנות עיקריות, ולאחר כארבעים דקות המתנה בהן המנות לא הגיעו, ביקשנו מהמלצר לבדוק את הנושא. אחראית המשמרת ניגשה אלינו ואמרה לנו שהייתה טעות והמנות לא נרשמו והאם נרצה שיכינו אותן כעת או שיבטלו את ההזמנה. מאוכזבים אך מבינים שטעויות תמימות קורות, אמרו שנאלץ לבטל את ההזמנה כי היינו צריכים לנסוע רבע שעה לאחר מכן והזמן לא יספיק. האחראית אמרה "אין בעיה" וחזרה עם חשבון על סך 90 שח (!!!) עבור הסלטים שהוגשו לנו לשולחן. אמרנו לה כי לא הגיוני לחייב אותנו ב90 שח על טעות שנעשתה מצידם, סלטים שכלולים בתשלום עבור המנות העיקריות שלא הגיעו, ובהתייעצות עם מנהל המקום חזרה עם חשבון על סך 45 שח בלי מילה על התנצלות או פיצוי. כשניגשנו למנהל המקום ואמרנו לו שאנו לקוחות קבועים שפוקדים את המקום אחת לחודש לפחות עם חשבונות של כ350-400 שח לארוחה ונשמח לצאת בהרגשה טובה עם יחס מתקן לנושא, המנהל אמר בזלזול מכפיר - "אכלתם סלטים או לא? תשלמו" וגיהץ את הכרטיס. חווית השירות והיחס ללקוח הכי גרועה שנתקלנו בה, יצאנו בהרגשה נוראית מהחוויה ומהשירות - מקום כאוטי עם אפס תודעה בשירות לקוחות ושימור לקוחות עם יחס מזלזל ומכפיר. הפסידו לקוחות קבועים וממליצים, לשם לא נחזור יותר.

רוצים לערוך אירוע במסעדה?

מוקד הזמנת אירועים במסעדות

זה העסק שלך? מגיעה לך חשיפה טובה יותר, בחינם. לפרטים לחץ/י כאן שם מסעדה: בני הדייג מוקד הזמנת אירועים במסעדות Beny Hadayag מסעדות ברחוב יורדי הסירה תל אביב
מצאת טעות? עדכן אותנו כאן!